לקוחות יקרים
הגישה לפתח חנות המגנטים אפשרית רגלית בלבד או בכלי דו גלגלי וזאת עקב עבודות קבלן של הרכבת הקלה.
למגיעים ברכב יש להחנות ברחובות הצדדים או בחניון סמוך ולהגיע רגלית.
בברכה צוות אור פרו

מגנטים קרמיים FERRITE

מגנטים מתכתיים קרמיים או בשמם האחר מגנטי פריט ferrite הינם המגנטים הפשוטים ביותר והנפוצים ביותר. הם בשימוש מעל 50 שנה ומהווים כ 70% מסה"כ שוק המגנטים. בבסיסם עשויים מברזל וליתר דיוק מאבקת סטרונציום או פאריט. מגנטים אלו הינם בעלי אנרגיה נמוכה יותר ממגנטי ניאודימיום אך המחיר שלהם נמוך יותר באופן משמעותי וחומר הגלם מהם  עשויים זמינים ביותר. מגנטים קרמיים פריט עמידים בטמפ' של 200 מעלות ויותר, בעלי עמידות גבוהה בחמצון ואינם נדרשים לציפוי הגנה.

מגנטים קרמיים נפוצים במנועים חשמליים, תעשיית הרכב, בענף המשחקים, יצירה ומוצרי פופ וכל שימוש אחר בו נדרש מגנט בעלות נמוכה או בעמידות גבוהה. אנו מחזיקים במלאי מגוון דסקות בגדלים שונים וכן מספר דגמים של מגנטי פריט בלוק.

בתמונות ניתן לראות טבלת להלן פריטים לדוגמה הזמינים אצלנו במלאי, ניתן להזמין עפ"י דרישה ספציפית מידות מיוחדות, זמן האספקה לכך הוא ארוך.

שתפו את העמוד:
מתעניינים במגנטים קרמיים FERRITE?
מלאו פרטים ונחזור אליכם

מאמרים קשורים:

מידע טכני על מגנטים

מידע טכני על מגנטים

כל חומר בעולמנו בנוי מאטומים קטנים .האטום מורכב מגרעין (פרוטון וניוטרון) ואלקטרונים הסובבים סביב לגרעין האטום. כל אלקטרון סובב גם סביב עצמו .תופעה זו נקראת ספין (spin). סיבוב זה יוצר שדה של כוח סביב האלקטרון.

6
חיפוש באתר

פניה מהירה