לקוחות יקרים. יתכנו הגבלות במשלוחים לישובי הדרום באיזור העוטף וישובים הסמוכים לגבול הצפון.
במקרים אלו כתבו לנו הודעה ונעדכן אותכם. אנו מחזקים את ידי צה״ל וזרועות הבטחון. יחד ננצח!
בברכה צוות מגנטנט

לוח מגנטי מחיק לתלייה על קיר

מי אמר שמגנט מודפס חייב להיות על מקרר? חברת אור פרו מייצרת לוחות מחיקים למגנטים בגדלים שונים ולמטרות שונות. כולם מודפסים פרוצס וניתנים לרישום בטוש מחיק, אפילו לוח מגנטי מחיק לתלייה על הקיר.

חברת אור פרו מייצרת את לוחות המגנטים המחיקים במספר רמות גימור בהתאם לצורך ולתקציב.

הראשון הפשוט יותר הינו לוח מחיק מגנטי והוא עשוי מחומר מתכתי גמיש ובטיחותי המוצמד לקרטון עבה וקשיח. משמש בדרך כלל לגני ילדים, למשחקים, מערכת שעות, ערכות לימוד משחקים וכדומה. לסוג זה יתלוו בדרך כלל מגנטים פשוטים שטוחים וטוש מגנטי.

השני הינו לוח מחיק מגנטי מהודר מפח מגולוון, המצופה מכל צדדיו בנייר ההדפסה. לוח מחיק זה משמש בד"כ כמוצר מתנה , קד"מ פרסום. מגיע עם זוג מתלים ועם תוספות לבחירה: סט מגנטים מזכוכית , פנקס, טוש מגנטי מחיק , אוחז עט+עט ועוד. מתאים לשימוש ביתי ומשרדי כלוח מודעות מגנטי מחיק. הגודל הסטנדרטי של הלוח המגנטי המהודר 29X30 ס"מ.

הלוח השלישי הינו לוח מגנטי מחיק גדול ממוסגר אלומיניום המשמש לארגונים וחברות לצרכים פנימיים כגון הדרכה ותפעול. גם לוח זה מגיע  עם תוספות כנ"ל. ניתן להדפיסו כלוח תכנון מגנטי מחיק רבעוני/שנתי, כלוח עזר להדרכה, כלוח מטרות ויעדים וכדומה.

ניתן להזמין את לוחות מגנטיים בהדפסה אישית לפי רשימת שמות משתנה שתספקו בהזמנה (כרוך בתוספת תשלום).

ראו גם » צבע מגטי לקיר

דוגמאות ביצוע ללקוחות
שתפו את העמוד:
מתעניינים בלוח מגנטי מחיק לתלייה על קיר?
מלאו פרטים ונחזור אליכם

מאמרים קשורים:

תמונת ברירת מחדל למאמרים

חשיבותם של מוצרי קד"מ מתחילה באיכותם

חשיבותם של מוצרי קד"מ מתחילה באיכותם החברה היחידה בישראל שמייצרת מוצרי מגנטים לכל תחום היא גם זו שיכולה להבטיח לכם את האיכות הטובה ביותר של מוצרי פרסום מגנטים, כך ששום דבר לא ילך לאיבוד, במיוחד לא

קולאז פרסומי

הדפסת מגנטים וטיפים למזמין

אם אתם עורכים בירור לקראת רכישת מגנטים מודפסים קבלו מס' עובדות וטיפים לגבי הדפסת מגנטים.

תמונת ברירת מחדל למאמרים

שילוב לוחות במשרד או בעסק

שילוב לוחות במשרד או בעסק בשנים האחרונות אנו רואים לא מעט לוחות מגנטים מחיקים במשרדים או בעסקים שונים. הלוחות נועדו להסביר לעובדים על תפקידם או נושאים אחרים שקשורים לתפקיד. בעזרת לוח מגנטי מחיק או לוח

7
חיפוש באתר

פניה מהירה