לקוחות יקרים. יתכנו הגבלות במשלוחים לישובי הדרום באיזור העוטף וישובים הסמוכים לגבול הצפון.
במקרים אלו כתבו לנו הודעה ונעדכן אותכם. אנו מחזקים את ידי צה״ל וזרועות הבטחון. יחד ננצח!
בברכה צוות מגנטנט

מסגרות מגנטיות לתפיסת דפי נייר

מסגרת מגנטית צבעונית להצמדת דף 4A למשטח מתכתי/לוח מתכתי

מסגרת מגנטית צבעונית היא בדיוק מה שאתם צריכים אם ברצונכם להציג בצורה מכובדת ונוחה. אפשר להצמיד את דפי המידע על לוח מגנטי/מקרר, ניתן להצמיד את המסגרת המגנטית מעל דף A4 והמסגרת מתמגנטת ללוח המתכתי. מוצר זה מאפשר לכם להחליף דפים לפי הצורך. למשל בחדר ישיבות להציג הודעות, גרפים ,רשימות, תוצאות, פרסומות, תמונות וכדומה. חזית המוצר עם שקף שלבי ומסגרת צבעונית. במסגרת גב המוצר מגנט הנצמד ללוח מתכת מעל הדף.  

כיס מגנטי עם מסגרת צבעונית לאחסון לדף 4A

כיס מגנטי עם מסגרת צבעונית לאחסון לדף כיס מגנטי עם מסגרת צבעונית  זה בדיוק מה שאתם צריכים אם ברצונכם להציג בצורה מכובדת ונוחה דפי מידע על לוח מגנטי/מקרר. הכיס המגנטי שלנו הוא הפתרון המושלם. הוא מאפשר לכם להחליף דפים לפי הצורך למשל בחדר ישיבות. תוכלו להציג להציג הודעות, גרפים ,רשימות, תוצאות, פרסומות, תמונות וכדומה.

חזית המוצר עם שקף שלבי ומסגרת צבעונית. למוצר פתח צידי להשחלת הדף כך שניתן להחליף דפים על פי הצורך.

מתקן מגנטי לפלייר לקיר

מתקן מגנטי איכותי לפלייר הוא מוצר יחודי מצויין שתמצאו רק אצלנו ואשר נרשם כמדגם. מיתקן מגנטי הנצמד בדבק לכל קיר והמיועד להצגת מודעות מתחלפות במקומות ציבוריים ואירגונים. בחזית חלון פלסטי שקוף עם מיסגרת מודפסת הניתנת למיתוג. בחלק הפנימי רצועות מגנטיות שסוגרות את המיתקן. יתרונות המוצר: התקנה על הקיר תוך 3 שניות ללא קדיחות וללא מסמרים, החלפת מודעה בפשטות-פותחים מוצאים מכניסים סוגרים, המודעה מוגנת תחת פלסטיק שקוף, המוצר ניתן למיתוג וכך הופך למוצר חסות, מוצר אסטתי שטוח ודק המשתלב על הקיר בצורה נאה. גודל נייר סטנדרטי A4 או A3 אך ניתן להזמין בגדלים אחרים.

מתקן מגנטי לפלייר למחיצת זכוכית

אם ברצונכם להציג דף מידע על מחיצת זכוכית ,ויטרינה ,חלון ראווה או במשרד בצורה אלגנטית עם אפשרות החלפה מהירה של הדף
אזי מתקן מגנטי לפלייר למחיצות זכוכית הינו הפתרון המושלם עבורכם. המוצר מורכב מ 2 שקפים. בחלק הפנימי ישנה מסגרת פסי מגנט שמהדקת שקף לשקף. בחלק החיצוני מודפסת מסגרת צבעונית (כסף ,זהב, שחור ועוד). צד חיצוני אחד של המסגרת כולל דבק דו צדדי. מוחלש ושקוף המותאם למשטחי זכוכית. לאחר שהדבקנו את המתקן למחיצת הזכוכית ניתן להשחיל לתוכו את הדף להצגה. כמובן שמומלץ דף המודפס משני צדדיו ובכך ייראה משני צידי הזכוכית. במלאי מתקנים לניירות בגודל 4A וגודל 3A
המוצר מתאים לשימוש פנים ארגוני (הודעות ,תזכורות ,הפניות ,נתונים ועוד) מתאים לחנויות ונקודות מכירה (פרסום מבצעים, תמונות מוצר ,שעות פתיחה ,) למוצר ישנה גם גרסה המתאימה לקיר רגיל.

שתפו את העמוד:
מתעניינים במסגרות מגנטיות לתפיסת דפי נייר?
מלאו פרטים ונחזור אליכם

מאמרים קשורים:

תמונת ברירת מחדל למאמרים

שילוב לוחות במשרד או בעסק

שילוב לוחות במשרד או בעסק בשנים האחרונות אנו רואים לא מעט לוחות מגנטים מחיקים במשרדים או בעסקים שונים. הלוחות נועדו להסביר לעובדים על תפקידם או נושאים אחרים שקשורים לתפקיד. בעזרת לוח מגנטי מחיק או לוח

מידע טכני על מגנטים

מידע טכני על מגנטים

כל חומר בעולמנו בנוי מאטומים קטנים .האטום מורכב מגרעין (פרוטון וניוטרון) ואלקטרונים הסובבים סביב לגרעין האטום. כל אלקטרון סובב גם סביב עצמו .תופעה זו נקראת ספין (spin). סיבוב זה יוצר שדה של כוח סביב האלקטרון.

8
חיפוש באתר

פניה מהירה