לקוחות יקרים. יתכנו הגבלות במשלוחים לישובי הדרום באיזור העוטף וישובים הסמוכים לגבול הצפון.
במקרים אלו כתבו לנו הודעה ונעדכן אותכם. אנו מחזקים את ידי צה״ל וזרועות הבטחון. יחד ננצח!
בברכה צוות מגנטנט

תחתיות לכוסות בעיצוב אישי

חברתנו אור פרו מוצרי מגנט וקד"מ בע"מ מייצרת תחתיות לכוסות מעל 10 שנים. התחתיות שלנו מיוצרות במספר רמות גימור על פי תקציב ודרישת הלקוח. ניתן להזמין מודפס צד אחד או 2 צדדים. ניתן להזמין תחתיות עם גב קרטון 1.5 ממ, תחתיות לכוסות דקות מפלסטיק, תחתיות לכוסות מהודרות עם מצע כרית ספוגית, ותחתיות בגימור מתכתי מטאלי מסידרת המוצרים אור פרו מטאל. ניתן להזמין אצלנו החל מ 500 יח וככל שעולה הכמות יורד המחיר. ניתן להזמין סט של 4 תחתיות או 6 תחתיות במארז מתנה.

  • תחתיות גב קרטון לבן 1.5 ממ מודפסות פרוצס ולמינציה
  • תחתיות דקות מפלסטיק מודפסות דו צדדי או חד צדדי
  • תחתיות מודפסות משני צדדים או מצד אחד
  • תחתיות מתכתיות מטאליות מסידרת אור פרו מטאל
  • תחתיות מרובעות או עגלות
  • תחתיות יוקרתיות עם מצע ספוגי נצמד
  • מארז מתנה לתחתיות לכוסות

איכות התחתיות לכוסות שלנו:
תחתיות מקרטון- אנו לא מדפיסים ישירות על הקרטון אלא על מדבקת נייר וכך מתקבלת איכות הדפסה גבוהה. לאחר ההדפסה אנו מצפים את המדבקה בציפוי למינציה מבריקה או מט לפי העדפת הלקוח. לאחר מכן אנו מצמידים את המדבקה המודפסת לקרטון איכותי דחוס בעובי 1.5 ממ. הקרטון הינו עם גב לבן איכותי ולא קרטון אפור פשוט. התוצאה הסופית הינה תחתית לכוס קשיחה, ישרה עם הדפסה איכותית מוגנת.

תחתיות מפלסטיק-הדפסה פנימית מוגנת על פלסטיק פ.פ שקוף חלבי עובי 0.4 ממ והצמדה לשכבה נוספת כנל מודפסת או חלקה לקבלת הדפסה חד צדדית או דו צדדית.

תחתיות עם מצע ספוגי-הגימור זהה לגימור של משטח לעכבר רק בגודל של תחתית לכוס. אלו הן התחתיות העבות ביותר שלנו, היוקרתיות ביותר ומין הסתם הן התחתיות היקרות ביותר אצלנו.

דוגמאות ביצוע ללקוחות
שתפו את העמוד:
מתעניינים בתחתיות לכוסות בעיצוב אישי?
מלאו פרטים ונחזור אליכם

מאמרים קשורים:

תמונת ברירת מחדל למאמרים

חשיבותם של מוצרי קד"מ מתחילה באיכותם

חשיבותם של מוצרי קד"מ מתחילה באיכותם החברה היחידה בישראל שמייצרת מוצרי מגנטים לכל תחום היא גם זו שיכולה להבטיח לכם את האיכות הטובה ביותר של מוצרי פרסום מגנטים, כך ששום דבר לא ילך לאיבוד, במיוחד לא

קולאז פרסומי

הדפסת מגנטים וטיפים למזמין

אם אתם עורכים בירור לקראת רכישת מגנטים מודפסים קבלו מס' עובדות וטיפים לגבי הדפסת מגנטים.

תמונת ברירת מחדל למאמרים

שילוב לוחות במשרד או בעסק

שילוב לוחות במשרד או בעסק בשנים האחרונות אנו רואים לא מעט לוחות מגנטים מחיקים במשרדים או בעסקים שונים. הלוחות נועדו להסביר לעובדים על תפקידם או נושאים אחרים שקשורים לתפקיד. בעזרת לוח מגנטי מחיק או לוח

7
חיפוש באתר

פניה מהירה