לקוחות יקרים. יתכנו הגבלות במשלוחים לישובי הדרום באיזור העוטף וישובים הסמוכים לגבול הצפון.
במקרים אלו כתבו לנו הודעה ונעדכן אותכם. אנו מחזקים את ידי צה״ל וזרועות הבטחון. יחד ננצח!
בברכה צוות מגנטנט
תפריט המוצרים

חשיבותם של מוצרי קד"מ מתחילה באיכותם

החברה היחידה בישראל שמייצרת מוצרי מגנטים לכל תחום היא גם זו שיכולה להבטיח לכם את האיכות הטובה ביותר של מוצרי פרסום מגנטים, כך ששום דבר לא ילך לאיבוד, במיוחד לא הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. המוצרים שאתם צריכים נעים ממוצרים שימושיים כמו מעמד מגנטי שולחני ממתכת, כפתורי מגנט מהודרים מזכוכית, לוחית מתכת למסך המחשב, לוח ממו מתכתי מגנטי לקיר ועד מוצרים עיצוביים שיכולים להיות יופי של רעיון למתנה ללקוחות ולעמיתים שלכם כמו מסגרת מגנטית לתמונה, או מגנט משולב עם פנקס ממו. החשיבות של מוצרים אלו היא קודם כל באיכות שלהם שמחזיקה מעמד שנים רבות ולכן הופכת את המוצרים האלה לפרזנטורים הכי יציבים שלכם. חשבו על כל הפעמים שבהם הלכתם לחתונה והתמונה עם המגנט דוהה לכם על המקרר או גרוע מזה – פשוט לא מחזיקה מעמד. רק חברה שמייצרת מגנטים גם לתעשייה (כמו מגנטים מאודמים, מגנט אדמה) וגם חומרי גלם מגנטים, יכולה להבטיח לכם איכות כזאת.

למה דווקא מוצרי פרסום מגנטים?

  • מתנות ללקוחות זה גימיק נחמד מאוד, אבל כשהבדים והניילונים והניירות מתבלים ויוצאים משימוש סביר, רק מה שמחוזק ונצמד היטב ולא מתקלקל משאיר רושם חיובי על הלקוחות שלכם בהמשך. במקרה הזה, המגנטים הם אלה שאליהם צמוד המוצר שעשוי מחומרי גלם מעולים ולכן אתם יכולים להיות בטוחים שלא יתבלו לאחר כמה שימושים לא זהירים. כך, הלקוחות לא יזלזלו בהם ולא יזרקו לפח את הלוגו והסלוגן שלכם שמופיעים על פדים לעכבר, סיכות דש עגולות ממתכת, תחתיות לכוס שנחוצות להם ואינן מסתמרטטות, לוח מחיק לילדים או כל לוח מגנטי מעוצב.
  • הנצחת השם שלכם בתודעה לא רק כמוצר אלא כמי שחושב על הלקוחות שלו ונותן להם ערך מוסף. הערכים של המוצרים שלכם יכול להיות הרבה יותר גדול אם תתווסף לזה מתנה קטנה ושימושית כמו סימניה מגנטית, שלטי מגנט לרכב שאתם יודעים שהלקוחות שלכם אוהבים, לוח מחיק לילדים, לוח שנה מגנטי, מגנטים למקרר מכל סוג שיש עליהם הדפסה על מגנטים שאתם רוצים להמציא ועוד מוצרים יותר שימושיים.
  • המשכת הקמפיין שלכם לאחר שהמוצרים מחולקים בזכות הלוגו שלכם שנישא בכל משרד על לוח מגנטי מחיק או לוח שנה מגנטי שמלווה את העובדים שנה אחר שנה יכולה להיות החיסכון שלכם בכספים שתשקיעו בקמפיין. הלוגו שלכם מתנוסס במקומות שונים וככל שתגוונו את המוצרים כך תמצאו יותר לקוחות שיישאו את השם שלכם למרחקים ולזמן רב, במגוון עצום של מוצרים.

אילו מוצרים נהדרים למוצרי פרסום עם מגנטים?

המגוון של חברתנו המייצרת מגנטים לתעשייה הוא גם החוזקה שלהם. אנו מייצרים מוצרי קד"מ עם מגנטים אבל גם בלי. כך שתוכלו לבחור מתוך קשת של מוצרים נוספים כמו תחתיות לכוסות או פדים לעכבר עם או בלי מגנטים, לוח מחיק או לוח מגנטי מחיק, לוח מחיק מזכוכית שיהיה נהדר לשימוש במשרד או בבית הספר כמו גם בבית משום שהיום נהוג לשים כמה שיותר פתקים לבני הבית לתזכורת. תגי שם או סיכות דש עגולות ממתכת הם מוצרי קד"מ נפלאים לכנסים המקצועיים שלכם, או סתם עם סלוגן נחמד ומשפטי השראה מסוימים שתרצו לחלק לאורחים באירועים. תוכלו גם למצוא מוצרים כמו מסגרת מגנטית לתמונה או לתעודת הסמכה, מגנט משולב עם פנקס ממו שיכול באמת להיות מוצר מאוד מבוקש, מגנט עם כיס אחסון שקוף או כל רעיון שיש לכם לייצור מגנטים צורניים על פי דרישת הלקוחות.

שיתוף העמוד:
קולאז פרסומי

הדפסת מגנטים וטיפים למזמין

אם אתם עורכים בירור לקראת רכישת מגנטים מודפסים קבלו מס' עובדות וטיפים לגבי הדפסת מגנטים.

תמונת ברירת מחדל למאמרים

שוק נהדר למוצרי מגנטים לפרסום

שוק נהדר למוצרי מגנטים לפרסום ישראל היא מדינה נהדרת לקידום מוצרים לפרסום שיש להם מגנטים, כמו גם מגנטים לתעשייה. אנחנו ידועים כמדינה שמובילה שתחום המסחר, ואחת הסיבות לכך היא הכבוד שרוחשים כאן בכל זאת ללקוחות

תמונת ברירת מחדל למאמרים

מוצרי קידום מכירות שכולם אוהבים

מוצרי קידום מכירות שכולם אוהבים יש לא מעט מוצרים לקידום מכירות שאתם בוודאי מכירים מההתעסקות שלכם בקמפיינים שונים כדי להנציח את שמכם בקרב לקוחות ופוטנציאליים. אחד המוצרים הכי נפלאים שלקוחות אוהבים הוא כל מה שמוצמד

חיפוש באתר

פניה מהירה