לקוחות יקרים. יתכנו הגבלות במשלוחים לישובי הדרום באיזור העוטף וישובים הסמוכים לגבול הצפון.
במקרים אלו כתבו לנו הודעה ונעדכן אותכם. אנו מחזקים את ידי צה״ל וזרועות הבטחון. יחד ננצח!
בברכה צוות מגנטנט
תפריט המוצרים

מה זה קידום מכירות?

השימוש במוצרי קידום הולך וגובר בשנים האחרונות , זה יכול להיות מתנות לעובדים, בתערוכות שונות, בכנסים או בשיווק גרילה. מוצרי הקידום עוזרים לנו לשיווק מוצרים חדשים ולהחדירם לשוק או לקדם מוצרים מסוימים. כל זאת נעשה ע"י מיתוג המוצרים השונים שאנו מקדמים. מוצרי קידום מכירות כוללים: פד לעכבר, תחתיות לכוסות, סיכות דש, תגי שם, כובעים, חולצות ועוד.

מהם מוצרי קידום מכירות?

מוצרי קידום מכירות כוללים מוצרי שימושיים אשר נשארים לאורך זמן, זה יכול להיות פד לעכבר, תחתיות לכוסות, תגי שם, סיכות דש, כובעים, מחזיקי מפתחות, לוחות שנה, יומנים ועוד. כל מוצר קידום מודפס ומותאם אישית ללקוח וכולל את לוגו החברה או הודעה מסוימת עם שם החברה. המוצרים משמשים מתנות באירועים שונים כגון: תערוכות והשקות של מוצרים ואף ניתנות מתנה לבלוגריות ולעיתונאים במהלך סיקור אירוע מסוים. רוב מוצרי הקד"מ הם ידידותיים לסביבה וניתנים למחזור.

לשם מה צריך מוצרי קידום מכירות?

מוצרי קידום מכירות נועדו על מנת לעודד לקוחות שונים לקנות מוצרים חדשים או ותיקים. מטרת הקידום היא למעשה שכנוע לקוחות שהמוצרים או השירותים של חברה מסוימת טובים להם ביותר. כמו כן, מוצרי קד"מ עוזרים לשפר את תדמית החברה, וכן לדעת לאיזה מוצרים ושירותים יש ביקוש גדול לייצור. מעבר לכך עם מוצרי קד"מ ניתן למשוך לקוחות חדשים לעסק ולשמור על קיימים. עצם חלוקת מוצרי קד"מ גורמת ללקוח לחשוב שוב על החברה ולרכוש אותה בפעם הבאה עקב קבלת המתנה. ככל שיהיו יותר אירועים של קידום מכירות כך נוכל להגיע לחלק נכבד של לקוחות וכן לשכנע אותם לגבי מוצרים מסוימים ואף להחדיר מוצרים חדשים לשוק. חשוב לזכור שאנו רוצים להעלות את זכירת המותג על כן חשוב לציין על כל מוצר קד"מ את לוגו החברה או לציין את שמו. כל לקוח ישמח לקבל בחינם  מתנות כגון: פד לעכבר, תחתיות לכוסות או סיכות דש ואפילו תגי שם.

מה היתרונות של קידום מכירות?

למוצרי קידום מכירות יתרונות רבים לעומת חברות שלא משתמשות במוצרים אלו. ראשית, עם מוצרי קידום ניתן להגיע למגוון נרחב של לקוחות, בין אם זה חדשים שלא שמעו על המותג והמוצר או לקוחות וותיקים שע"י מוצרי קידום נשמור עליהם. שנית, קידום מכירות עוזר להעלות את זכירת המותג והחברה, לכן חשוב להדפיס את לוגו החברה או להזכיר את שם החברה על כל מוצר קד"מ שאנו מקבלים. שלישית, מוצרי קד"מ עוזרים למשוך לקוחות שונים, כל אדם שמח לקבל מוצר חינמי בין אם זה מחזיק מפתחות או כובע. רביעית, עם מוצרי קד"מ אנחנו מצליחים להעלות את רווחי החברה. ברגע שאדם מקבל מתנה הוא אוטומטית רוכש מוצר בלי להיות מודע לכך.

שיתוף העמוד:
קולאז פרסומי

הדפסת מגנטים וטיפים למזמין

אם אתם עורכים בירור לקראת רכישת מגנטים מודפסים קבלו מס' עובדות וטיפים לגבי הדפסת מגנטים.

תמונת ברירת מחדל למאמרים

חשיבותם של מוצרי קד"מ מתחילה באיכותם

חשיבותם של מוצרי קד"מ מתחילה באיכותם החברה היחידה בישראל שמייצרת מוצרי מגנטים לכל תחום היא גם זו שיכולה להבטיח לכם את האיכות הטובה ביותר של מוצרי פרסום מגנטים, כך ששום דבר לא ילך לאיבוד, במיוחד לא

תמונת ברירת מחדל למאמרים

שוק נהדר למוצרי מגנטים לפרסום

שוק נהדר למוצרי מגנטים לפרסום ישראל היא מדינה נהדרת לקידום מוצרים לפרסום שיש להם מגנטים, כמו גם מגנטים לתעשייה. אנחנו ידועים כמדינה שמובילה שתחום המסחר, ואחת הסיבות לכך היא הכבוד שרוחשים כאן בכל זאת ללקוחות

חיפוש באתר

פניה מהירה