לקוחות יקרים. יתכנו הגבלות במשלוחים לישובי הדרום באיזור העוטף וישובים הסמוכים לגבול הצפון.
במקרים אלו כתבו לנו הודעה ונעדכן אותכם. אנו מחזקים את ידי צה״ל וזרועות הבטחון. יחד ננצח!
בברכה צוות מגנטנט
תפריט המוצרים

מוצרי פרסם לקידום מכירות של עסק

כל עסק יודע שהוא חייב להשתמש במוצרי פרסום לקידום מכירות אשר כוללים בין היתר: לוח שנה מגנטי, תחתיות לכוסות, תג שם, סיכות דש ועוד. שימוש במוצרי פרסום קד"מ אלו מעלים את מכירותיו של העסק בצורה אפקטיבית ביותר. חלוקת מוצרי הפרסום ומתנות לעובדים עוזרת אף לבנות נאמנות למותג ולחברה. לכן חשוב להשקיע כמה שיותר אנרגיה וזמן במוצרי פרסום קד"מ.

פנקו את העובדים שלכם במוצרי קד"מ

העובדים של החברה הם המשווקים הטובים ביותר של העסק. ככל שתשקיעו בהם יותר משאבים כך תיהנו מהפירות שהם מניבים. לכן עובדים אשר משתמשים במוצרי פרסום וקידום מכירות ביום יום, עוזרים להגדיל את המכירות של העסק. מעבר לכך, הם מזוהים עם המותג ואף מאמינים בו ועל כן קל להם להסביר בצורה טובה יותר על המוצר שהחברה משווקת. לכן חשוב מדי פעם לפנק אותם במוצרי פרסום קד"מ כגון: תחתיות לכוסות, פד לעכבר, סיכות דש ועוד.

העניקו מוצרי קדם ללקוחות שלכם

לקוחות אוהבים לקבל מתנות ממותגות מכל הסוגים : פד לעכבר, תחתיות לכוסות, תג שם, סיכות דש, כובעים, מחברות מעוצבות, חולצות עם הדפסה , כובעים ועוד. ברגע שתפנקו את הלקוחות שלכם ותיתנו להם מוצר קד"מ הם ידאגו להעביר את המסר שלכם ללקוח הפוטנציאלי המתאים. לכן חשוב להשקיע כמה שיותר לא רק בעובדים שלכם אלא גם בלקוחות שלכם אשר מכירים אתכם. אל תשכחו שהמלצה של לקוח מרוצה שקיבל מוצר או שירות טוב היא המלצה טובה לקנייה הבאה וכן ללקוחות אחרים.

תערוכות וכנסים הם דרך נהדרת לחלוקת קד"מ

בתערוכות וכנסים תוכלו להיחשף לקהלים מגוונים וגדולים אשר ישמחו לשמוע על המוצרים שלכם. לכן חשוב שתכינו מוצרי קד"מ כמו: תג שם, סיכות דש, לוח שנה מגנטי, תחתיות לכוסות, תיקי בד ממותגים, דיסק און קי בעיצוב אישי ועוד. חלוקת המתנות תעזור רבות למוניטין שלכם ולמיתוג שלכם.

חשוב שתזכרו שמחקרים מראים כי מוצרי פרסום קד"מ הן הדרך היעילה והטובה יותר לפרסום העסק. המוצרים מייצרים הזדמנויות מכירה ויכולים לעזור לכם לסגור עסקאות. מוצרי קד"מ הם חלק עיקרי ונכבד מכלי השיווק והוא נותן תוצאות לטווח הרחוק ולאורך זמן רב. לכן חשוב להשקיע משאבים במוצרי פרסום קד"מ ולפנות לקהלים נרחבים עם המוצרים שלכם. שימוש בתערוכות וכנסים, מתנה ללקוחות ומתנה לעובדים שלכם הן הדרכים הנכונות על מנת לשווק את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר לאורך זמן רב. לכן השקיעו כמה שאתם יכולים משאבים בשיווק זה ועם הזמן תראו תוצאות  מדהימות.

שיתוף העמוד:
קולאז פרסומי

הדפסת מגנטים וטיפים למזמין

אם אתם עורכים בירור לקראת רכישת מגנטים מודפסים קבלו מס' עובדות וטיפים לגבי הדפסת מגנטים.

תמונת ברירת מחדל למאמרים

חשיבותם של מוצרי קד"מ מתחילה באיכותם

חשיבותם של מוצרי קד"מ מתחילה באיכותם החברה היחידה בישראל שמייצרת מוצרי מגנטים לכל תחום היא גם זו שיכולה להבטיח לכם את האיכות הטובה ביותר של מוצרי פרסום מגנטים, כך ששום דבר לא ילך לאיבוד, במיוחד לא

תמונת ברירת מחדל למאמרים

שוק נהדר למוצרי מגנטים לפרסום

שוק נהדר למוצרי מגנטים לפרסום ישראל היא מדינה נהדרת לקידום מוצרים לפרסום שיש להם מגנטים, כמו גם מגנטים לתעשייה. אנחנו ידועים כמדינה שמובילה שתחום המסחר, ואחת הסיבות לכך היא הכבוד שרוחשים כאן בכל זאת ללקוחות

חיפוש באתר

פניה מהירה