לקוחות יקרים
הגישה לפתח חנות המגנטים אפשרית רגלית בלבד או בכלי דו גלגלי וזאת עקב עבודות קבלן של הרכבת הקלה.
למגיעים ברכב יש להחנות ברחובות הצדדים או בחניון סמוך ולהגיע רגלית.
בברכה צוות אור פרו
תפריט המוצרים

שוק נהדר למוצרי מגנטים לפרסום

ישראל היא מדינה נהדרת לקידום מוצרים לפרסום שיש להם מגנטים, כמו גם מגנטים לתעשייה. אנחנו ידועים כמדינה שמובילה שתחום המסחר, ואחת הסיבות לכך היא הכבוד שרוחשים כאן בכל זאת ללקוחות שרוצים למשוך על ידי מבצעים שונים לקידום מכירות. אחת הדרכים שישראלים מאוד אוהבים היא המכירות דרך מוצרי פרסום שיש להם מגנטים, משום שהמגנטים הם כמעט אהבה ישראלית, ניתן לראות את ההתלהבות מתמונות מגנטים בחתונות ובאירועים שונים. מגנטים לפרסום מתווספים לאהבה הגדולה הזאת ויש לזה כמה וכמה סיבות שבגללם מוצרים למקרר עם מגנטים או מוצרים בכלל זוכים להצלחה כזאת אצלנו.

למה דווקא מוצרים עם מגנטים?

הכי נוח לאסוף את המתנות הקטנות האלה מיצרנים שונים וליהנות מתשומת הלב הזאת. אולם כשחוזרים הביתה וההתלהבות שוככת, מה עושים עם המוצרים האלה שמתגלגלים בבית ולא מצליחים לקיים את ההבטחה שלהם לקדם מכירות ולפרסם אתכם? בדיוק בגלל זה מנסים לשלב את הפרסום בעזרת מוצרים שימושיים ומעוצבים שייתנו הרבה כבוד ללוגו שלכם וגם לסלוגנים שתרצו למכור, כך שכל מוצר יהפוך למעין פרזנטור שאתם תשמחו לתת ללקוחות הפוטנציאליים שלכם כמה שיותר. במגוון גדול זה תוכלו למצוא מוצרים לבית, למשרד ולבית הספר וליהנות מליין של מוצרים מעוצבים וחכמים שאתם מציעים.

אילו מוצרי פרסום מגנטים תוכלו למצוא?

חלק מהמוצרים הם: מעמד מגנטי שולחני ממתכת שיוכל להיות שימושי גם למשך שנים בבית ובמשרד, כפתורי מגנט מהודרים מזכוכית גם לקמפיינים פוליטיים וערכיים וגם למבצעי מכירות מסחריים, לוחית מתכת למסך המחשב שתישאר אתם ומול העיניים שלהם, לוח ממו מתכתי מגנטי לקיר שבו יוכלו לרשום כל מה שחשוב להם, מסגרת מגנטית לתמונה של המשפחה או של חברים בעבודה או כל מזכרת אחרת כמו תעודה מקצועית שחשובה לכם, מגנט משולב עם פנקס ממו שהוא הכי שימושי לכל מי שיודע כיצד להיעזר בו כדי לפרסם מוצרים שלו כמו מוצרים לבית ולמטבח, מגנט מחיק לרשימות כולל טוש מגנטי מחיק שיתקבל בברכה על ידי כן הורה שרוצה לרשום הודעות לבני הבית והלוח הזה הופך למרכזו, לוח שנה מגנטי שבו אפשר להדפיס כל מה שתרצו, מגנט עם כיס אחסון שקוף כדי להכניס מכתבים או כרטיסי ביקור או מתכונים, מגנטים צורניים עפ"י הזמנת לקוח ולפי הרעיונות היצירתיים שלכם.

מוצרי קידום מכירות לכנסים מקצועיים

בכנסים המקצועיים תמיד תמצאו את המוצרים האלה ומי שיישאר אתכם יהיה מי שהמציא את מוצר הקד"מ המגנטי שקל להשתמש בו, כמו תגי שם מודפסים מגנטיים, לוחות מחיקים מגנטיים עם לוגו וסלוגן, סיכות דש עגולות ממתכת שבהם יש לוגו יפה, תחתיות לכוס למשרד שלא זזות, פדים לעכבר שאף אחד לא לוקח לכם מהשולחן במשרד, לוח מגנט למשרד עם הודעות לעובדים, מוצרים נוספים שעליהם מגנטים לפרסום, מגנטים למקרר שיכולים לשמש גם אתכם, דפי מגנט, לוח מגנטי מחיק עם הדפסה על מגנטים, טושים מחיקים חיוניים, לוח מחיק לילדים במקום לצייר על הקירות בבית, מגנטים למקרר שיהיו יצירתיים או עם תמונות המשפחה ועוד אין ספור מוצרים שאתם יכולים לחשוב עליהם לבית או למשרד. כל זה מיוצר על ידי החברתנו המתמחה גם בייצור מגנטים לתעשייה, מגנטים נאודמים ומכירה חומרי גלם מגנט אדמה ועוד מוצרי מגנטים לתעשייה שמוכרים בישראל ונמצאים בשימוש של יצרנים רבים. ההתמחות במגנטים מוגשת לכם לטובתכם לייצור מוצרים שמכבדים אתכם ואת הלקוחות שלכם.

שיתוף העמוד:
קולאז פרסומי

הדפסת מגנטים וטיפים למזמין

אם אתם עורכים בירור לקראת רכישת מגנטים מודפסים קבלו מס' עובדות וטיפים לגבי הדפסת מגנטים.

תמונת ברירת מחדל למאמרים

חשיבותם של מוצרי קד"מ מתחילה באיכותם

חשיבותם של מוצרי קד"מ מתחילה באיכותם החברה היחידה בישראל שמייצרת מוצרי מגנטים לכל תחום היא גם זו שיכולה להבטיח לכם את האיכות הטובה ביותר של מוצרי פרסום מגנטים, כך ששום דבר לא ילך לאיבוד, במיוחד לא

תמונת ברירת מחדל למאמרים

מוצרי קידום מכירות שכולם אוהבים

מוצרי קידום מכירות שכולם אוהבים יש לא מעט מוצרים לקידום מכירות שאתם בוודאי מכירים מההתעסקות שלכם בקמפיינים שונים כדי להנציח את שמכם בקרב לקוחות ופוטנציאליים. אחד המוצרים הכי נפלאים שלקוחות אוהבים הוא כל מה שמוצמד

חיפוש באתר

פניה מהירה