לקוחות יקרים. יתכנו הגבלות במשלוחים לישובי הדרום באיזור העוטף וישובים הסמוכים לגבול הצפון.
במקרים אלו כתבו לנו הודעה ונעדכן אותכם. אנו מחזקים את ידי צה״ל וזרועות הבטחון. יחד ננצח!
בברכה צוות מגנטנט
תפריט המוצרים

שילוב לוחות במשרד או בעסק

בשנים האחרונות אנו רואים לא מעט לוחות מגנטים מחיקים במשרדים או בעסקים שונים. הלוחות נועדו להסביר לעובדים על תפקידם או נושאים אחרים שקשורים לתפקיד. בעזרת לוח מגנטי מחיק או לוח מחיק זכוכית (תלוי איזה לוח בוחרים) ניתן להסביר לעובדים נושאים שונים.

למה דווקא לוח במשרד ?

מאחר שעובדי הארגון עוברים לא מעט הדרכות במהלך עבודתם השוטפת יש צורך בלוח מגנטי במשרד. השימוש בלוח מגנטי מחיק מקל מאוד על מעביר החומר, הוא קל לשימוש, נייד ובא בגודל מתאים והעבודה איתו קלה עד מאוד. במשרדים שבהם מכשירים אנשי מכירות וכן בחברות הייטק למינהם משתמשים רבות עם לוח מגנטי מחיק, מאחר שיש לא מעט חומר להעביר לעובדים. בתום הכתיבה על לוח מגנטי מוחקים בקלות עם ספוג וממשיכים לכתוב. מעבר לכך, לוח מגנטי מחיק משמש ללא מעט להדרכות גם לעובדים החדשים וגם לוותיקים, והוא נחוץ בכל עסק במיוחד בימי הדרכה מרוכזים או כדי לעשות סדר בתחומים שונים. כמו למשל: כמה מכירות עשה איש מסוים בשבוע מסוים לעומת השבוע הקודם.

מה היתרונות של לוח במשרד?

מאחר שלוח מחיק הוא אחד האביזרים הפופולאריים ביותר אשר נמצאים במשרדים ובעסקים, יש לו שימושים רבים אשר עשויים להביא תועלת למשרד ולעובדים בו. היתרונות של לוח במשרד כוללים:

סיעור מוחות- עם לוח מגנטי ניתן להקל בזמן חשיבה קבוצתית וסיעור מוחות. בעזרתו כותבים את כל המחשבות אשר בעתיד יהפכו לתהליכים בארגון. כמו כן, ניתן להוסיף אליו דברים שונים ולשנות את הכיתוב בכל זמן. ישנם משרדים כמו חברות הייטק, אשר יש להם לוח מחיק זכוכית אשר ניתן להשתמש בו בטושים עם צבעים שונים וכן להדגיש נושאים שונים. לוח מחיק זכוכית מקנה יוקרתיות ללוח והוא מתאים במיוחד לחברות הייטק, השקעות, משרדי עו"ד, רו"ח ועוד.

שימושים נוספים- עם לוח מגנטי ניתן לעשות שימושים שונים כמו שימוש כלוח מודעות, תליית פתקים ותמונות ועוד.

תכנון- עם לוח מגנטי מחיק ניתן תכנן יעדים שונים. לוח זה מחולק לפי ימים, שבועות או חודשים. וניתן לכתוב בו לפי הצרכים של המשרד, להדגיש דברים חשובים, לקבוע יעדים לעבודה לטווח  הרחוק ואף להשתמש בו כיומן ולכתוב תזכורות, פגישות ועוד.

נייד-  לוחות מגנטיים מחיקים הם לוחות ניידים, קל להעביר אותם ממקום למקום מכיוון שהם לא שוקלים משקל רב. הם מגיעים בגדלים שונים בהתאם לצורכי הלקוח ונוחים מאוד לניוד.

קל לשימוש- לוחות מגנטים מחיקים הם לוחות קלים לשימוש, כל מה שצריכים זה טוש שחור וספוג למחיקה.

מחיר לא יקר- לוחות מגנטים מחיקים אינם עולים יקר, כך שכל מי שרוצה לוח כזה יכול להשיג בקלות רבה.

ראו גם » צבע מגטי לקיר

שיתוף העמוד:
קולאז פרסומי

הדפסת מגנטים וטיפים למזמין

אם אתם עורכים בירור לקראת רכישת מגנטים מודפסים קבלו מס' עובדות וטיפים לגבי הדפסת מגנטים.

מידע טכני על מגנטים

מידע טכני על מגנטים

כל חומר בעולמנו בנוי מאטומים קטנים .האטום מורכב מגרעין (פרוטון וניוטרון) ואלקטרונים הסובבים סביב לגרעין האטום. כל אלקטרון סובב גם סביב עצמו .תופעה זו נקראת ספין (spin). סיבוב זה יוצר שדה של כוח סביב האלקטרון.

חיפוש באתר

פניה מהירה