לקוחות יקרים. יתכנו הגבלות במשלוחים לישובי הדרום באיזור העוטף וישובים הסמוכים לגבול הצפון.
במקרים אלו כתבו לנו הודעה ונעדכן אותכם. אנו מחזקים את ידי צה״ל וזרועות הבטחון. יחד ננצח!
בברכה צוות מגנטנט
תפריט המוצרים

חומרי גלם מגנטים ואביזרים

מאמרים קשורים

מידע טכני על מגנטים

מידע טכני על מגנטים

כל חומר בעולמנו בנוי מאטומים קטנים .האטום מורכב מגרעין (פרוטון וניוטרון) ואלקטרונים הסובבים סביב לגרעין האטום. כל אלקטרון סובב גם סביב עצמו .תופעה זו נקראת ספין (spin). סיבוב זה יוצר שדה של כוח סביב האלקטרון.

תמונת ברירת מחדל למאמרים

שילוב לוחות במשרד או בעסק

שילוב לוחות במשרד או בעסק בשנים האחרונות אנו רואים לא מעט לוחות מגנטים מחיקים במשרדים או בעסקים שונים. הלוחות נועדו להסביר לעובדים על תפקידם או נושאים אחרים שקשורים לתפקיד. בעזרת לוח מגנטי מחיק או לוח

חומרי גלם מגנטיים ואביזרים

חברת אור פרו מוצרי מגנט וקד"מ בע"מ-בית המגנט מייבאת, מייצרת ומשוקת מגון מוצרי מגנט ומוצרים הקשורים למגנטים.וכן אביזרים ועזרים הקשורים לעולם המגנט. ראו בצד ימין תת קטגוריות עם פירוט מלא.

יריעות מגנט גמישות

אצלנו תוכלו לרכוש מגוון חומרי מגנט בגיליונות וגלילים, בעוביים ועוצמות שונות. ישנן יריעות מגנט טיבעיות, יריעות מגנט עם דבק דו צדדי (כולל מגנט לצלמי מגנט באירועים) ויריעות לבנות להדפסה  ישירה על החומר. כמו כן יריעות פרומגנט  שחורות ויריעות פרומגנט לבן להדפסה ישירה (נייר מתכתי מתמגנט). אצלנו תוכלו לרכוש פרופילי מגנט למדפים עם אפשרות השחלת נייר ושקף וכן רצועות מגנט חזק במיוחד.

לוחות מגנטיים מחיקים

אצלנו תוכלו לרכוש לוחות ממוסגרים מחיקים למגנטים בגדלים שונים לתלייה על קיר וגם כאלו עם רגליים (חמור) לתצוגה. כמו כן עזרים ואביזרים ללוחות מגנט כגון טוש מגנטי מחיק ,כפתורי מגנט צבעוניים, ועוד

אביזרים מגנטיים שונים

מנעול פלסטיק הנפתח עם מגנט החובק קוצים של מתקני תצוגה, (למניעת גניבות מוצרים), ערכת מגנט לרכב עבור החזקת טלפונים , ועוד.
8
חיפוש באתר

פניה מהירה