לקוחות יקרים. יתכנו הגבלות במשלוחים לישובי הדרום באיזור העוטף וישובים הסמוכים לגבול הצפון.
במקרים אלו כתבו לנו הודעה ונעדכן אותכם. אנו מחזקים את ידי צה״ל וזרועות הבטחון. יחד ננצח!
בברכה צוות מגנטנט

דפי מגנט ונייר פוטו לצלמי אירועים

כמעט בכל אירוע חתונה, בר מצווה, בת מצווה וימי הולדת וגם באירועים עסקיים מחלקים ביציאה תמונות על מגנט כמזכרת מהאירוע. חברתנו אור פרו מוצרי מגנט וקד"מ בע"מ משווקת חומרים לצלמי מגנטים באירועים. אנו מוכרים דפי מגנט דביק איכותיים ודפי נייר פוטו למדפסות בהזרקת דיו בגודל סטנדרטי A4. אנו מציעים ללקוחות שלנו גם דפים במידות מוגדלות וגם חיתוך למידות מיוחדות בהתאם לציוד ולדרישות של כל צלם וצלם. בנוסף לכך חברתנו משווקת מארזי למינציה המתאימים לדפים A4 A5 A3. בתקופת החגים אנו משווקים לוח שנה לצלמים מיוחד לחיבור מהיר לתמונת מגנט. כמו כן יש לנו חמסה מגנטית ברכת הבית עם חור לתמונה. יש לנו יכולת לייצר מוצרי מגנט עפ"י דרישות הצלמים.

לוחונים - לוחות שנה למסך מחשב ולמקרר

2 סוגי לוחות שנה קטנים ושימושיים. הראשון מזה מספר שנים לוח שנה מגנטי למקרר.  והשני חדש ובלעדי לוח שנה מרחף למסך המחשב.

למידע נוסף

דפי מגנט דביק חצי חיתוך

דפי מגנט דביק

שתפו את העמוד:
מתעניינים בדפי מגנט ונייר פוטו לצלמי אירועים?
מלאו פרטים ונחזור אליכם

מאמרים קשורים:

תמונת ברירת מחדל למאמרים

שילוב לוחות במשרד או בעסק

שילוב לוחות במשרד או בעסק בשנים האחרונות אנו רואים לא מעט לוחות מגנטים מחיקים במשרדים או בעסקים שונים. הלוחות נועדו להסביר לעובדים על תפקידם או נושאים אחרים שקשורים לתפקיד. בעזרת לוח מגנטי מחיק או לוח

מידע טכני על מגנטים

מידע טכני על מגנטים

כל חומר בעולמנו בנוי מאטומים קטנים .האטום מורכב מגרעין (פרוטון וניוטרון) ואלקטרונים הסובבים סביב לגרעין האטום. כל אלקטרון סובב גם סביב עצמו .תופעה זו נקראת ספין (spin). סיבוב זה יוצר שדה של כוח סביב האלקטרון.

8
חיפוש באתר

פניה מהירה