לקוחות יקרים
הגישה לפתח חנות המגנטים אפשרית רגלית בלבד או בכלי דו גלגלי וזאת עקב עבודות קבלן של הרכבת הקלה.
למגיעים ברכב יש להחנות ברחובות הצדדים או בחניון סמוך ולהגיע רגלית.
בברכה צוות אור פרו

צבע מגנטי על בסיס מים

הצבע מכיל שבבי ברזל ומהווה לאחר היישום משטח להצמדת מגנטים. הצבע מגנטי על בסיס מים מתאים לחדרי ילדים, למשרדים, מטבחים, מוסדות חינוך וחללי עבודה. מאפשר תליית מגנטים על המשטח, תמונות מגנט, אביזרים, ציורים, הודעות ועוד.

מגיע באריזת מיכל 1 ליטר במשקל 1.5 ק"ג. שטח כיסוי של מיכל 1 ליטר הינו כ 3 מ"ר (בהנחה שיישמתם ב 3 שכבות). גוון הצבע הינו שחור אפרפר בגימור מט אך ניתן לצבוע עליו בכל גוון שתרצו.

צבע מגנטי על בסיס מים בטוח לחלוטין, על בסיס מים, אינו רעיל ותואם תקן אירופאי EN71. מתאים גם לצביעה על דלתות ,ארונות, קירות גבס ועוד.

טיפ לחובבי עיצוב – הכינו בחדר המגורים על הקיר משטח צבע מגנטי לתמונות המשפחה את התמונות הדפיסו על קוביות עץ מגנטיות או מסגרות תמונה מגנטיות ללא קדיחות ומסמרים מגנטו את התמונות למשטח וסדרו איך שבא לכם באופן אלגנטי ואסטטי.

ראו גם » לוח מגנטי לקיר

שתפו את העמוד:
מתעניינים בצבע מגנטי על בסיס מים?
מלאו פרטים ונחזור אליכם

מאמרים קשורים:

תמונת ברירת מחדל למאמרים

חשיבותם של מוצרי קד"מ מתחילה באיכותם

חשיבותם של מוצרי קד"מ מתחילה באיכותם החברה היחידה בישראל שמייצרת מוצרי מגנטים לכל תחום היא גם זו שיכולה להבטיח לכם את האיכות הטובה ביותר של מוצרי פרסום מגנטים, כך ששום דבר לא ילך לאיבוד, במיוחד לא

קולאז פרסומי

הדפסת מגנטים וטיפים למזמין

אם אתם עורכים בירור לקראת רכישת מגנטים מודפסים קבלו מס' עובדות וטיפים לגבי הדפסת מגנטים.

תמונת ברירת מחדל למאמרים

שילוב לוחות במשרד או בעסק

שילוב לוחות במשרד או בעסק בשנים האחרונות אנו רואים לא מעט לוחות מגנטים מחיקים במשרדים או בעסקים שונים. הלוחות נועדו להסביר לעובדים על תפקידם או נושאים אחרים שקשורים לתפקיד. בעזרת לוח מגנטי מחיק או לוח

8
חיפוש באתר

פניה מהירה