לקוחות יקרים. יתכנו הגבלות במשלוחים לישובי הדרום באיזור העוטף וישובים הסמוכים לגבול הצפון.
במקרים אלו כתבו לנו הודעה ונעדכן אותכם. אנו מחזקים את ידי צה״ל וזרועות הבטחון. יחד ננצח!
בברכה צוות מגנטנט

מגנטים ניאודימיום בתוך בית מברזל

במלאי שלנו ישנם מספר דגמים של מגנטים ניאודימיום בתוך בית מברזל. בכל הדגמים המגנט מורכב במעטפת ברזל וחשוף בצד אחד, הצד המגנטי שלו. למגנטים בתוך בית מברזל (ידועים גם בשמם פוט מגנט או מגנט פוט- מהמילה סיר בלועזית) יש מספר יתרונות על מגנט רגיל חשוף:

  • המגנט מוגן מקבלת מכה ולכן עמיד משבר (מגנטים רגילים לעיתים נשברים).
  • המעטפת ברזל מרכזת את השטף המגנטי לצד אחד ובכך מגבירה באופן משמעותי את העוצמה בצד הגלוי.
  • ריכוז השטף המגנטי בצד הרצוי מבטל כמעט לגמרי את השטף בצד הנגדי ובכך מנטרל השפעות מגנטיות  בלתי רצויות במערכות אלקטרוניות ומכשירים אלקטרוניים.
  • הבית מברזל מאפשר תבריג, הברגה או וו תליה אשר מהווים חלק בלתי ניפרד מהמגנט.

אנו מחזיקים במלאי 5 דגמים של מגנט ניאודימיום בתוך בית מברזל ומכל דגם מידות שונות:

דגם A

דסקה שטוחה עם חור עובר לבורג. במלאי פריטים במגוון מידות  מקוטר 16 מ"מ ועד קוטר 60 מ"מ בעלי כוח הרמה החל מ 1 ק"ג ועד 80 ק"ג.

דגם B

סידרת מגנטים מלבנים חזקים בתוך מעטפת ברזל כולל קדחים משופעים לבורג. כל הסידרה בגובה סטנדרטי של 5 מ"מ ורוחב של 13.5 מ"מ. אורך החל מ 10 מ"מ 20 ממ 30 ממ וכן הלאה עד 100 מ"מ. כוח ניתוק של ה100 מ"מ כ 33 ק"ג

דגם C

דסקת מגנט בתוך בית מברזל  עם בורג מחובר לבסיסה הלא חשוף. במלאי פריטים במגוון מידות מקוטר 10 מ"מ ועד קוטר 60 מ"מ בעלי כוח הרמה החל מ 1 ק"ג ועד 80 ק"ג

דגם E

דסקת מגנט בתוך בית מברזל אליה מוברג וו תליה (זהה לדגםD רק עם תוספת וו תלייה המוברג לתבריג) מקוטר 16 מ"מ ועד קוטר 75 מ"מ בעלי כוח הרמה החל מ 1 ק"ג ועד 100 ק"ג.

מגנט בבית ברזל עם טבעת סגורה

דסקת מגנט בתוך בית מברזל עם טבעת סגורה. במלאי פריטים ב 4 מידות גודל ועוצמה. 25 מ"מ 36 מ"מ 42 מ"מ ו 60 מ"מ עם כוח הרמה החל מ 5 ק"ג ועד 80 ק"ג.

מגנט נאודימיום עטוף גומי שחור

מגנט נאודימיום עטוף בגומי שחור, מעטפת הגומי מגנה על המגנט מפני  החלקות וקורוזיה. שימושי מאוד בהצמדה על רכבים, לתליה ועוד. מגיע עם הברגה שקועה, בורג זכר ובורג נקבה. מגיע בגדלים בקוטר של 43, 66, 88 מ"מ.

מגנט טבעת לדיג FISHING MAGNET

לפרטים נוספים אודות מגנט טבעת לדיג FISHING MAGNET לחצו על הקישור

שתפו את העמוד:
מתעניינים במגנטים ניאודימיום בתוך בית מברזל?
מלאו פרטים ונחזור אליכם

מאמרים קשורים:

מידע טכני על מגנטים

מידע טכני על מגנטים

כל חומר בעולמנו בנוי מאטומים קטנים .האטום מורכב מגרעין (פרוטון וניוטרון) ואלקטרונים הסובבים סביב לגרעין האטום. כל אלקטרון סובב גם סביב עצמו .תופעה זו נקראת ספין (spin). סיבוב זה יוצר שדה של כוח סביב האלקטרון.

6
חיפוש באתר

פניה מהירה