לקוחות יקרים. יתכנו הגבלות במשלוחים לישובי הדרום באיזור העוטף וישובים הסמוכים לגבול הצפון.
במקרים אלו כתבו לנו הודעה ונעדכן אותכם. אנו מחזקים את ידי צה״ל וזרועות הבטחון. יחד ננצח!
בברכה צוות מגנטנט

מוצרים מבוססי מגנט תעשייתי

מתקן מגנטי לכלי עבודה וסכינים

מתקנים מגנטיים חזקים להתקנה על קיר בכדי לתלות כלי עבודה או סכינים.
המתקנים שונים מאלו הפשוטים הקיימים בשוק כי הם מורחקים מהקיר ובכך מאפשרים
מגע מלא עם כלי העבודה תוך שימוש נוח לתליה ולקיחה. בנוסף ההרחקה מהקיר מונעת נזק/שפשופים.
המתקנים מסופקים עם ברגים ודיבלים תואמים. אם הקיר שלכם הוא מברזל ניתן להרכיב את המוצר לקיר עם בסיסים מגנטיים במקום לקדוח.
(4 מגנטים כבסיס נמכרים בניפרד)
מהדגם הכחול המורחק יש 3 מידות אורך: 65 סמ 50 סמ 35 סמ.
קיים במלאי דגם שטוח גוף אלומיניום.
למוצר מגנטים חזקים ומאפשר גם תליית סכינים במיסעדות, חברות קייטרינג, בתי מלון וכו.

הארקה מגנטית לרתכת - "הרדום"

הארקה מגנטית לרתכת (מחליפה את התנין הקפיצי לרתכת), כוללת כפתור חיבור/ניתוק מגנטי.
ידית אדמה מגנטית לרתכת, נצמדת בקלות ובנוחות לכל משטח עשוי ברזל וחוסכת את ההתעסקות עם התנין הקפיצי.
מאפשרת התחברות לריתוך צינורות ומשטחים בעייתיים בהם אין היכן לתפוס, בנוסף מאפשרת ריתוך בגובה בקלות ובמהירות. הארכה מגנטית לרתכת.

ישנם 3 דגמים לבחירה לפי עוצמת הרתכת: 200 אמפר, 300 אמפר ו- 600 אמפר.

מגנט לתפירה עטוף ניילון

מגנט לתפירה עטוף ניילון הוא מגנט נאודימיום חזק בתוך כיפת ברזל, עטוף בריבוע פלסטי שקוף וגמיש המתאים לתפירה. המגנט אטום למים גם אחרי חירור מחט התפירה ולכן עמיד למים בכביסה. נמכר בצמדים הנמשכים זה לזה. משמש כתחליף לכפתור, רוכסן , סקוטש ועוד.
במלאי מספר קטרים החל מ 10 מ"מ ועד 25 מ"מ.

מתקן מגנטי לאיסוף חלקי מתכת

חברת אור פרו מוצרי מגנט וקד"מ בע"מ משווקת את המתקן המגנטי בתמונה המשמש לאיסוף תפזורת חלקי מתכת קטנים ממשטחי עבודה. למתקן שני מצבים: במצב ראשון הידית הקפיצית משחוררת והמתקן ממגנט אל עצמו חלקי מתכת. במצב השני הידית משוכה כלפי מעלה ובכך מבטלת את המשיכה המגנטית. ביטול המצב המגנטי משחרר את חלקי המתכת שנאספו לתוך המקום הרצוי (מיכל מחזור, פח אשפה וכו). מתקן האיסוף המגנטי מתאים לכל מפעל / בית מלאכה / סדנא / מוסך בהם הפעילות השוטפת גורמת לתפזורת חלקי מתכת הדורשת איסופם באופן תדיר.

מנעול קוצן מגנטי למתקני תצוגה קוצי

מנעול קוצן מגנטי הינו הפתרון למניעת גניבות מוצרים בנקודות מכירה. המנעול מגנטי לקוצני תצוגה חובק את הקוץ וחוסם שליפת מוצרים התלויים על מתקן קוצים סטנדרטי. על מנת לשחרר מוצר ממתקן התצוגה על המוכרן להשתמש במפתח מגנטי חזק הפותח את המנעול בפשטות. במלאי מנעול לקוטר קוץ 5 עד 6 מ"מ בצבעים שחור ואדום. ניתן להזמין מראש קטרים נוספים וצבעים נוספים. וו נעילה מגנטי למתקן תצוגה קוצים הינו פתרון פשוט ואלגנטי נוח לשימוש וקל לתפעול למניעת גניבות בנקודות מכירה.

צפייה בסרטון הדגמה

לוכד סכו"ם מגנטי לפח אשפה

המוצר מיועד לשימוש במטבחים של מסעדות, בתי מלון וקייטרינג. לוכד הסכום המגנטי שלנו  מונע איבוד סכו"ם יקר הנזרק בטעות לפחי האשפה בעת פינוי הצלחות. פיתחנו את המוצר כמענה לצורך שהגיע מאנשי הענף אשר חיפשו פתרון לבעיה.

מידע נוסף

לוכד סכו"ם מגנטי לפח אשפה מותאם בגודלו לפח אשפה מהדגם הפופולרי ביותר במטבחים המסחריים. בתוך המשפך מתכת חבויים באופן ניסתר מספר מגנטים חזקים במיוחד  מסוג ניאודימיום אשר מושכים ותופסים את כלי האוכל הסכין המזלג הכפית והכף שנפלו בטעות יחד עם שאריות המזון.

חשוב לדעת שסכו"ם מנירוסטה לא מיתמגנט ולכן אינו מושפע מהמגנטים שבמשפך. בכדי לשמור את  תפסן הסכו"ם המגנטי שלנו נקי מומלץ להשחיל שקית אשפה מתוך הפח דרך הפתח הקטן ואשר  תגיע עד הקוטר החיצוני הגדול. כך שקית הנילון תעטוף את המתקן ותשאירו נקי. בכל מקרה מסנן הסכום המגנטי שלנו הינו רחיץ ומיוצר ממתכת שלא מחלידה.
המוצר הינו מדגם רשום ומוגן בזכויות יוצרים. נשמח לענות על כל שאלה.

צפייה בסרטון הדגמה

אנטנה מגנטית

אנטנה עם קצה מגנטי חזק. האנטנה המגנטית משמשת בעיקר לשליפת חלקי מתכת (ברגים, אומים, כלי עבודה וכו) שנפלו למקומות שהגישה אליהם קשה או לשימוש נוחות למנוע התכופפות בהרמת חלקי מתכת מהריצפה. האנטנה המגנטית שימושית למכונאים בענף הרכב, לטכנאים, שיפוצניקים, בעלי מקצוע שונים וכדומה. האנטנה המגנטית שלנו הינה דמוי עט במצב מקופל כולל תפסן לבגד וניתן לשווקו כמוצר פרסומי לענף הרכב והמכונאות.

מגנט לפרות

מגנט זה נמכר לרפתות חלב ומיועד לבטן הפרה. נותנים לפרה ברפת לבלוע. המגנט נשאר בקיבה הראשונה ולוכד חלקי מתכת הנמצאים במזון ושאותם בלעה הפרה. חלקי המתכת לא עוברים לקיבות האחרות ואינם מגיעים למעיים דבר הגורם לדימומים וסיבוכים וטרינריים.

מגנט לתגי שם ולתג זיהוי

חברת אור פרו מוצרי מגנט וקד"מ בע"מ משווקת את המוצר לפרסומאים, מפיקים , חברות קד"מ ואירגונים.

  • תגי שם מגנטיים
  • מגנט לתג
  • מגנט לכרטיס עובד
  • מגנט לתג זיהוי
  • מגנט לתג שם
  • מגנטים לתגי שם
  • מגנט לחולצה
  • תג לעובד
  • תגי שם לעובדים

אצלנו תמצאו סט מגנטי לתגי שם. הסט כולל שני חלקים: הראשון מתכת מלבנית עם דבק דו צדדי חזק והשני אלמנט מגנטי חזק מאד. את יח' המתכת מצמידים לתג ואז המגנט אוחז דרך הבד את התג לחולצה. למוצר מספר יתרונות בהשוואה לתג פשוט עם סיכה:

  • חיבור והסרה מהירים
  • המנעות מדקירה באצבע או בחזה.
  • לא מחוררים את הבגד.

אבקת ברזל

אור פרו מוצרי מגנט וקד"מ בע"מ מציעה למכירה אבקת ברזל טבעית (ללא תוספת פיגמנט).

שתפו את העמוד:
מתעניינים במוצרים מבוססי מגנט תעשייתי?
מלאו פרטים ונחזור אליכם

מאמרים קשורים:

מידע טכני על מגנטים

מידע טכני על מגנטים

כל חומר בעולמנו בנוי מאטומים קטנים .האטום מורכב מגרעין (פרוטון וניוטרון) ואלקטרונים הסובבים סביב לגרעין האטום. כל אלקטרון סובב גם סביב עצמו .תופעה זו נקראת ספין (spin). סיבוב זה יוצר שדה של כוח סביב האלקטרון.

6
חיפוש באתר

פניה מהירה