לקוחות יקרים. יתכנו הגבלות במשלוחים לישובי הדרום באיזור העוטף וישובים הסמוכים לגבול הצפון.
במקרים אלו כתבו לנו הודעה ונעדכן אותכם. אנו מחזקים את ידי צה״ל וזרועות הבטחון. יחד ננצח!
בברכה צוות מגנטנט

מתקני הרמה מגנטיים

מכשיר הרמה מגנטי הינו מתקן מכני מגנטי רב עוצמה המיועד להרמת לוחות וצינורות פלדה/פח/ברזל. קיימים מספר דגמים להרמה החל מ 100 קג ועד 3 טון. המתקן מכני לחלוטין. עקרון הפעולה הינו מגנט קבוע (לא חשמלי-קרי לא אלקטרומגנטי) המורכב בתוך תושבת נעה באמצעות ידית. במצב א' המגנט מורחק מפני השטח ולא נתפס ובמצב ב' המגנט יורד , מתקרב לפלטה ונתפס בה בעוצמה. הזזת הידית לניתוק אינה מצריכה הפעלת כוח רב כי ישנו מנגנון מכני המאפשר זאת. למוצר פין בטיחות למניעת שחרור שלא במתכוון. חשוב לציין שיכולת ההרמה של הדגמים השונים מושפעת מאד מעובי האלמנט אותו מרימים. ככל שהאלמנט המורם עבה יותר כך עולה יכולת הנשיאה של המכשיר. על כל מתקן הרמה מגנטי שלנו מודפס גרף המתאר את יכולת ההרמה שלו בק"ג ביחס לעובי הנתון של האלמנט המורם. לידעתכם מכשירי ההרמה המגנטיים שלנו מיועדים גם להרמת צינורות אך בגלל ששטח המגע אינו מלא אלא מעוגל עוצמת ההרמה פוחתת ביותר מ 50% ביחס לאלמנט שטוח. לכן להרמת צינורות ברזל/פלדה נבחר במיתקנים גדולים יותר. בשוק קיימים יצרנים שונים למתקני הרמה מגנטים. במראה הכללי כולם דומים אך יש הבדלי איכות משמעותיים בינהם. יש לבדוק יכולת הרמה ביחס לעובי האלמנט ולא כנתון סתמי. כמו כן איכות הגוף, הידית, השקל ועמידות כללית גם כן שונים מיצרן ליצרן. לכל מתקן הרמה מגנטי שלנו יש מספר סידורי המוטבע עליו ומסופק עם תעודת בדיקה שבוצעה לו במיפעל. בגלל סוגיות בטיחות חשוב שהרוכש יבצע בדיקות בטיחות תקופתיות למכשיר ע"י גורם מוסמך. אנו יכולים לספק לכם טבלאות נתונים ומיפרט טכני עפ"י דרישה. צוות המכירות ישמח לענות לכם על כל שאלה.

מתקן הרמה מגנטי עם ידית ניתוק

מתקן מכני מגנטי רב עוצמה המיועד להרמת לוחות מתכת. קיימים מספר דגמים להרמה החל מ 100 קג ועד 3 טון. המתקן מכני לחולטין. עקרון הפעולה מגנט קבוע פרמננטי המורכב בתוך תושבת נעה באמצעות ידית. במצב א' המגנט מורחק מפני השטח ולא אוחז ובמצב ב' המגנט יורד ונוגע בפלטה בעוצמה. הזזת הידית לניתוק אינה מצריכה הפעלת כוח רב כי ישנו מנגנון מכני המאפשר זאת. למוצר פין בטיחות למניעת שחרור שלא במתכוון.

שתפו את העמוד:
מתעניינים במתקני הרמה מגנטיים?
מלאו פרטים ונחזור אליכם

מאמרים קשורים:

מידע טכני על מגנטים

מידע טכני על מגנטים

כל חומר בעולמנו בנוי מאטומים קטנים .האטום מורכב מגרעין (פרוטון וניוטרון) ואלקטרונים הסובבים סביב לגרעין האטום. כל אלקטרון סובב גם סביב עצמו .תופעה זו נקראת ספין (spin). סיבוב זה יוצר שדה של כוח סביב האלקטרון.

6
חיפוש באתר

פניה מהירה