לקוחות יקרים. יתכנו הגבלות במשלוחים לישובי הדרום באיזור העוטף וישובים הסמוכים לגבול הצפון.
במקרים אלו כתבו לנו הודעה ונעדכן אותכם. אנו מחזקים את ידי צה״ל וזרועות הבטחון. יחד ננצח!
בברכה צוות מגנטנט

מגוון מוצרי מגנטים למקרר

בקטגוריה זו קיימים מגנטים למקרר בלבד: כרטיס ביקור מגנטי מלבני, מגנט צורני בחיתוך שטנץ, מסגרת מגנטית לתמונה, מגנט פרסומי עם בלוק ממו, לוח מגנטי מחיק בתוספת טוש מחיק, פרפר מגנטי, לוח שנה מגנטי למקרר, כפתור מגנטי חזק מגנט גדול ועוד שלל מגנטים למקרר.

מכל מוצר ניתן לספק לכם דוגמה להתרשמות. נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה. בברכה צוות אור פרו מוצרי מגנט וקד"מ בע"מ.

דוגמאות ביצוע ללקוחות

מגנט-עינית לפלדלת

עבודות אומנים

קבוצת ציורים של אומנים שהוקטנו ונמכרים כסט תחתיות לכוס. דוגמה לשימוש ביצירת האומן באביזרים מחיי היומיום כמוצר שימושי. (תחתית לכוס, שעוונית, פד לעכבר, מגנט ועוד).

מגנטים מיוחדים

מגנט מעובה בספוג
פלסטיק מודפס מעובה ספוג וגב מגנט
שילוב מראת פלסטיק על מגנט
מגנט עבה קשיח עטוף מצדדיו
מגנט קריסטל סיליקון

מגנט הדלקת נרות

מגנט לוח הדלקת נרות. מצויין כמוצר פירסומי לקהל המסורתי או הדתי/חרדי. ישאר על המקרר לשנה שלמה.

אוחז עט

גלגל מעקב מגנטי

מוצר מגנטי פרסומי חדש ובלעדי, המורכב משני חלקים, הראשון גלגל מסתובב עם חלון ועליו דבר המפרסם. והשני מגנטי גדול יותר ועליו האינפורמציה השימושית לצרכן. אפשרויות לביצוע: גלגל מעקב הריון. תפריט דיאטה שבועי, מידע שנתי וכו'.

דפי ממו עם מגנט

דפי ממו המוכרים לנו מהמשרד, מגיעים גם למקרר - דפי ממו עם מגנט.
מגנט בתוספת דפי ממו תלישים, לתועלת כפולה על המקרר.
ניתן להזמין במידות שונות משתנות.

פרפר מגנטי

מוצר פרסומי - קישוטי, נדבק או מתמגנט לכל משטח. הכנפיים מפלסטיק ומודפסות פרוצס ליצירת דוגמאות דקורטיביות מרהיבות.

מגנטים צורניים

ניתן להזמין מגנטים ציבעוניים חתוכים בצורות שונות. ישנה כמובן תוספת עלות למגנט צורני. המחיר בהתאם לגודל הצורה, המורכבות שלה וכמות המוזמנת.
נשמח לענות לכל שאלה.

קליפסים מגנטים לאחיזת ניירות

מוצר מתוק לאחיזת ניירות. קיים במספר צורות. ניתן להזמין בצורות חדשות עפי בקשתכם. המוצר מיועד לשימושים מגוונים ומגיע במספר גירסאות. גירסה למקרר עם גב מגנטי חזק, גירסה לפינת מסך המחשב עם כרית דבק ספוגית, כמו כן משמש כסימנייה לספר וקליפס ניירות מישרדי, וכן משתלב כתוספת למוצרים קיימים כגון לוח מחיק למקרר, פנקס ועוד.

מסגרת מגנטית לתמונה

מסגרת מגנטית לתמונה היא מוצר פופולרי ושימושי, מצמיד תצלום בגודל סטנדרטי למקרר ועם אפשרות לפרסום כפול (מגנט פנימי פלוס מיסגרת) יתקבל בשמחה בכל בית ומשרד.

לוח מחיק למקרר עם טוש מגנטי

לוח מגנטי עם טוש מגנטי מוצע לכם בגודל סטנדרטי A5 21×15 ס"מ. לוח מחיק למקרר הינה מתנת פרסומית שימושית מאד על המקרר לרישום ומחיקה של אינפורמציה כגון: רשימת קניות, תזכורות שונות, הודעות, מערכת שעות וחוגים, מתכונים וכדומה. המוצר נמכר בד"כ עם טוש מחיק אשר כולל יח' מגנט לתליה על המקרר ויח' ספוג מחיקה לשימוש רב פעמי. הלוח והטוש נארזים בשקית צלופן שקופה. המוצר נשאר זמן רב בשימוש הלקוח ולכן נחשב כמוצר יעיל ומוצלח המחזיר ללא ספק את העלות.

את הלוח המגנטי המחיק מעצבים בהדפסת פרוצס עם מיתוג המפרסם. נהוג להשאיר את מרכז הלוח ריק או "שורות מחברת" ואת המיתוג לעצב מסביב. ניתן לשלב פינקס ממו, קליפס מגנטי, אוחז עט בכדי לשדרג את המוצר. ניתן לשדרג בגודל הלוח ובעובי שלו.

המחיר בהתאם לכמות המוזמנת. נשמח לענות על כל שאלה.

בברכה צוות אור פרו מוצרי מגנט וקד"מ בע"מ

כרטיסי ביקור מגנטים

כרטיס ביקור מגנטים שנצמדים למקרר, לדלתות כניסה ולכל משטח עשוי מתכת. גימור מושלם וחיתוך מדויק ביותר – יש לנו מגוון רחב של דוגמאות כרטיסי ביקור מגנטים להתרשמות. כרטיס ביקור מתמגנט הוא אמצעי משתלם ויעיל לשיווק עסקים במגוון רחב של תחומים.

כיס מגנטי

כיס מגנטי לתליה ייחודי ושימושי מאוד, מגיע באורך 16 ס"מ וברוחב 12 ס"מ. המוצר מגיע עם גב מגנטי וניתן לתליה על כל מוצר ברזל, דלת, פלדלת ,מקרר, ועל כל לוח מגנטי במשרד. הכיס המגנטי שלנו הינו בגובה של כ 9 ס"מ ומתאים לאחסון של כלי כתיבה, מפתחות, סמארטפון, מטבעות, ניירת ועוד.
בחלקו העליון ישנו שטח מיתוג של המפרסם/ נותן המתנה 11.5X5.3 סמ. גודל תא האחסון השקוף הינו רוחב 11 סמ וגובה 9 סמ
עומק כ 2-3 סמ
כיס מגנטי לתליה יכול להיות כמתנה ממותגת ומתאים לאלו שצריכים תמיד לדעת איפה השאירו את המפתחות, או לעובדי במשרד שתמיד מחפשים את העטים או את המספריים. בכיס המגנטי לא מאבדים כלום. הכל תלוי ושמור במקומו.

לוח שנה מגנטי למקרר

לוח שנה מגנטי ממותג למקרר הוא הפתרון המדוייק לשי לחג, יעיל, קומפקטי, ונשאר אצל לקוחותיך כל השנה. קשה למצוא מתנה עונתית ממותגת זולה ואפקטיבית ממנו. אחרי הכל… לא סתם קיבלתם בחג שלושה כאלו. לקבלת הצעת מחיר ישרות מיצרן איכותי פנו אלינו.

שתפו את העמוד:
מתעניינים במגוון מוצרי מגנטים למקרר?
מלאו פרטים ונחזור אליכם

מאמרים קשורים:

תמונת ברירת מחדל למאמרים

חשיבותם של מוצרי קד"מ מתחילה באיכותם

חשיבותם של מוצרי קד"מ מתחילה באיכותם החברה היחידה בישראל שמייצרת מוצרי מגנטים לכל תחום היא גם זו שיכולה להבטיח לכם את האיכות הטובה ביותר של מוצרי פרסום מגנטים, כך ששום דבר לא ילך לאיבוד, במיוחד לא

קולאז פרסומי

הדפסת מגנטים וטיפים למזמין

אם אתם עורכים בירור לקראת רכישת מגנטים מודפסים קבלו מס' עובדות וטיפים לגבי הדפסת מגנטים.

תמונת ברירת מחדל למאמרים

שילוב לוחות במשרד או בעסק

שילוב לוחות במשרד או בעסק בשנים האחרונות אנו רואים לא מעט לוחות מגנטים מחיקים במשרדים או בעסקים שונים. הלוחות נועדו להסביר לעובדים על תפקידם או נושאים אחרים שקשורים לתפקיד. בעזרת לוח מגנטי מחיק או לוח

7
חיפוש באתר

פניה מהירה